KTPkannattajat.com

Kannattajilta kannattajille
Tänään on La Marras 18, 2017 4:54 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Joulu 21, 2010 8:54 pm 
Poissa

Tri Pe kirjoitti:
-Naukkis- kirjoitti:
Näin viime yönä unta jossa Säleikkö ja GWL pakenivat #44:sta autolla Euroopan läpi. Auton omisti Tripe ja ajo-ohjeita puhelimen toisessa päässä antoi Magnum.

Katsoit siis elokuvan Roadtrip eilen...

Hyvä leffa ja oli muutes reilusti tissejä esillä... :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2011 11:49 am 
Poissa

Näin viime yönä unta jossa Micke, topboy ja yksi kolmas kaveri kuolivat. Näin ensin unta unessa heidän kuolemasta ja sitten he kuolivat. Seuraavaksi näin unessa unta omasta ja parin muun kaverin kuolemasta ja huolissani siitä että tämäkin uni toteutuu menin juttelemaan yläasteaikaisen fysiikan opettajani kanssa siitä miten tämä voitaisiin estää. Ihan kun tässä ei olisi ollut tarpeeksi, jouduin myös pakenemaan jääkarhuja.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2011 3:52 pm 
Poissa

Älä Tripe enää nuole niitä postimerkkejä!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 2:48 pm 
Poissa

Näin unta että olin Playa del Ingelissä, olin jättänyt hupparin narikkaan ja kadottanut narikkalapun. Olipas tylsä ja realistinen uni... :thumbdown:

Profiili  

ViestiLähetetty: La Tammi 22, 2011 12:18 am 
Poissa

Pari yötä sitten Pasaatin tai vastaavan alakerrassa sain luodista vatsaan ja kylkeen. Teki kipeetä. Ja sit miä heräsin.

Liian vähän olutta, too much monkey business.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Helmi 05, 2011 12:32 pm 
Poissa

Viime yönä tapahtunutta...

Homma alkoi siitä että joku jenkkiäijä veti minua turpaan Seurahuoneella. Pari iskua nyrkeillä, en puolustautunut. Sain muutaman ruhjeen silmäkulmaan. Syytä lyömiseen en tajunnut mutta lyöjä oli huutanut ennen hyökkäystään "Martin" eli kyse oli ehkä väärinkäsityksestä. Tämän jälkeen joku itselleni tuntematon kymiläinen päätti kostaa puolestani ja hakkasi tämän jenkin tajuttomaksi. Poliisit tulivat paikalle ja Seurahuoneen järjestysmiehet sanoivat että eivät voi puuttua tälläiseen koska Seurahuoneella on niin pimeää ja paljon porukkaa.

Tämän jälkeen minulle selvisi että isompi ryhmä jenkkejä jahtaa minua ja pakenin apurini (en muista kuka tai oliko edes kukaan tuttu) kanssa paikalta vanhalla VW pakulla. Kotipizzan kohdilta ajoimme Keskuskatua väärään suuntaan kun peräämme lähti juoksemaan vanha pariskunta. Siis kyse oli n. satavuotiaista mummosta ja papasta. Otimme nämä kyytiin. He kertoivat että jenkit jahtasivat minua koska en ollut ihminen vaan joku Highlander elokuvasta tuttu "kuolematon" olento. Kaverini ei kuulunut samaan ryhmään ja siksi pappa ja mummo sanoivat että hänet on tapettava. Selitimme että kaveri ei kertoisi salaisuutta kenellekkään ja hän sai pitää henkensä. Mummo ja pappakin olivat samaa kuolematonta übermenschen rotua ja alkoivat nuorentua silmissä. Mummosta tuli semihyvännäköinen mimmi. Tämä pariskunta piti kuljettaa Hki-Vantaan lentokentälle. Ongelma oli että nämä jenkit olivat edelleen kannoillamme. Tässä vaiheessa minulle selvisi että kasvit ja eläimet olivat puolellamme. Lastasimme jonkinlaisia eläviä liaaneja ja muita kasveja autoon ja nämä taistelivat kanssamme ilkeitä jenkkejä vastaan. Ajoimme pakulla Helsinkiin pikkuteitä pitkin koska jenkit partioivat moottoritietä. Jossain vaiheessa teimme matkaa jalan, en tiedä mitä pakulle kävi. Törmäsimme matkalla ex-Vares näyttelijään Juha Veijoseen joka oli liftaamassa Helsinkiin ja pyysi saada liittyä joukkoomme. Olimme epäileväisiä että hän olisi jenkkien kätyri mutta annoimme hänen liittyä joukkoomme.

Seuraavaksi olin jo Hki-Vantaalla turvatarkastuksessa. En päässyt läpi turvatarkastuksesta koska mahani sisään oli asennettu joku metallinen laite. Syytin jenkkejä joiden kanssa kävin kamppailua mutta... en tiedä, sitten heräsin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Helmi 21, 2011 12:15 pm 
Poissa

Näin viime yönä unta jossa Micke oli Suomen uusi valtiovarainministeri ja Kotkan vanhassa Sokoksen talossa oli sota.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2011 6:44 pm 
Poissa

Tri Pe kirjoitti:
..Tässä vaiheessa minulle selvisi että kasvit ja eläimet olivat puolellamme. Lastasimme jonkinlaisia eläviä liaaneja ja muita kasveja autoon ja nämä taistelivat kanssamme ilkeitä jenkkejä vastaan.

Luonto oli siis ts. puolellanne..

V.Kuisma, Lahti 1995.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2011 7:24 pm 
Poissa

Jörn Döner kirjoitti:
Tri Pe kirjoitti:
..Tässä vaiheessa minulle selvisi että kasvit ja eläimet olivat puolellamme. Lastasimme jonkinlaisia eläviä liaaneja ja muita kasveja autoon ja nämä taistelivat kanssamme ilkeitä jenkkejä vastaan.

Luonto oli siis ts. puolellanne..

Joo tää on selvä peli. Taistelut on taisteluita, eli sotaa. Luonnonkasvit on vihreitä, kuten Libyan lippukin. Eli Tri Pe on nähnyt unessaan maassa tapahtuvan vapauttavan vallankumouksen ja suuren kansanvoiton. Pakenemiset, usalaiset ja kotipizzat symboloivat sitä, että herra pakenee paitsi mökkilomailijaksi itäiseen Libyaan myös ansaitsee halusi tai ei elantonsa perusamerikkalaisen etiikan mukaisesti uudelleen "jakoon" menevillä öljyvaltion markkinoilla. Kysyttävää? Ei voi olla.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2011 1:23 am 
Poissa

Osallistuin Idolsiin yhdessä Magnumin kanssa. M pääsi jatkoon, oma kohtalo jäi auki...

V.Kuisma, Lahti 1995.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2011 12:15 pm 
Poissa

Ajankohtaisessa kakkosessa oli natsi-ilta eli jotain fasisteja ja kommunisteja väittelemässä. Natsien joukoissa oli Väinö Kuisman lisäksi ainakin mielipuolisen päihtynyt nimimerkki Jörn Döner, joka keskittyi pelkästään laukomaan täysin sopimattomia one-linereitaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2011 12:23 pm 
Poissa

Magnum kirjoitti:
Ajankohtaisessa kakkosessa oli natsi-ilta eli jotain fasisteja ja kommunisteja väittelemässä. Natsien joukoissa oli Väinö Kuisman lisäksi ainakin mielipuolisen päihtynyt nimimerkki Jörn Döner, joka keskittyi pelkästään laukomaan täysin sopimattomia one-linereitaan.

Ai saatana. :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: La Touko 14, 2011 2:17 pm 
Poissa

Aivan käsittämättömän flipahtaneita unia tullu nähtyy täs jo pienen tovin. Siis tätä on toki jatkunu läpi elämän, mutta nyt on jotenkin ollut erittäin kovaa kamaa kerta kaikkiaan. Veikkaan, ettei selvänä oleminen sovellu henkimaailman tasolla meikäläiselle enää. Tällaista viimeksi: Maailma oli pimeä kammio. Leijun ilmassa ja minua ohjaillaan jostakin. En tiedä kuka ja miten mutten pysty asioihin vaikuttamaan. Tunnettua maailmaa johti kissa. Musta. Joka lopulta hyppäs meikän niskaan ja ilmoitti katkaisseensa yhden kyntensä ja etsivänsä päänahastani uutta vahvaa hiusta, josta voisi kasvattaa uuden johtavan kynnen tassuunsa. Jotenkin kuumotti aivan saatanasti koko touhu. Kissa oli aggressiivinen. Tämä siis vain yksi esimerkki viime aikojen unista, joissa ei ole ollut mitään järkeä ja mistä ei kannata puhua sen enempää :D

edit. 22 päivää holittomana

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2011 12:07 pm 
Poissa

Miljöönä porukoiden asuinympäristö. Ensin jotain pientä leikkisää piiloleikkiä lähimetsässä. Tämän jälkeen tuntematon hahmo paloitteli kolme veljenpoikaani sirkkelillä. Itse olin Aku Ankka.

Pikkasen nauratti ja hikoilutti kun heräsin.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2011 12:33 pm 
Poissa

Oli tossa juhannuksen jälkeen kolme yötä aika kovaa settiä. Yhden hätäisesti muistan. Alkua en muista, tai tilannetta miten kaikki eskaloitui. Oltiin jonkun talon pihalla missä oli pari Wehrmachtin solttua vainaana. Saatiin jonkun kaverin kanssa tehtäväksi hävittää ruumiit. Kaivoin 20cm syvät montut ja kaveri pilkkoi moottorisahalla ruumiita hieman pienemmiksi. Noh, natsit saatiin monttuun mutta joku perkele ne sieltä löysi ja meitähän sitten syytettiin niiden tappamisesta. Yritin siinä selitellä että: "Ei me niitä tapettu, me vaan haudattiin ne."

Olin onnellinen kun heräsin hikisenä omasta sängystä syyttömänä. Omalla pihalla ei ollut kaivuujälkiä.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]