#44 kirjoitti:
Pää kiinni! Nyt näkyy helvetin hyvin!
Tarvitaan ratkaisu jonka 99,99% katsojista, kannattajista, sponsoreista jne. on valmiita hyväksymään. Jokainen epävarmuustekijä on liikaa ja turhaa. Katsotaan nyt miten tämä onnistutaan myymään ja tuomitaan tai juhlitaan sitten. Pelkään vain että jos yhdistyminen ei toteudu oikein niin jää elämään joku "en miämee äfseen peleihin vaan käyn Vitosen oikean KTP:n peleissä". Lauseita joita en halua tiedotustilaisuudessa kuulla on mm. "uusi seura", "kunnioittaa perinteitä", "aloittaa puhtaalta pöydältä". Vaikka olisin itse sitä mieltä että fuusio on ok niin en voi olla tyytyväinen jos puolet kannattajista on sitä mieltä että se ei ole. Ja muiden mielipiteisiin on vaikea itse vaikuttaa, siihen voi vain seurat vaikuttaa tekemällä tämän 100% oikein! Kunhan seura on KTP:n edustusjoukkue, se on tärkeintä!
FF2:
Lainaa:
On tietysti, mutta vähän jo etukäteen pelkäsin nimen suhteen jotain välimuotoa, mikä sieltä näyttää nyt tulevan. Ikäänkuin vokaalit olisi vain otettu pois nimestä ja kirjainyhdistelmä KTP ei tarkoita mitään. Tietysti olen vähän idealistinen tämän suhteen, mutta oma toiveeni on että ensi vuonna Ykkösessä pelaa se KTP, joka on perustettu 1927 eikä mikään Kotkan Futis Oy (perustettu 2001?) / FC KooTeePee:n jatke.
Lainaa:
Miksi piti tuollainen kompromissiratkaisu nimen suhteen tehä. Hieno homma yhdistyminen, mutta ärsyttää hieman, että vielä pitää yksi nimimuoto keksiä lisää.
Lainaa:
Kotkan TP ois ollut vapaana... Miksi se FC siihen pitää työntää? Se kun on vielä vierasperäinen lyhenne, niin ei luulisi mitään syytä tuohon olevan?
edit: Todettakoon tähän väliin vielä että esim. FC Haka (nyky. Haka) Ja FC TPS onnistuvat olemaan seuransa edustusjoukkueita FC-etuliitteellä joten ei se välttämättä siihen Kotkassakaan kaadu. Toki Kotkassa tilanteen tekee haastavaksi viime vuosien KTP vs. FC KooTeePee asetelama josta ei tarvitsisi mitään muistutuksia fuusion jälkeen.